Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem od 2000 roku, kiedy to w Wiedniu została założona macierzysta jednostka CIS – Certification & Information Security Services GmbH. Od tego momentu powstawały na świecie kolejne jednostki, w tym w roku 2011 CIS – Polska.
Dzięki posiadanym przez nas akredytacjom certyfikaty CIS są dokumentami, które są uznawane przez wszystkie organizacje międzynarodowe, a także spełniają kryteria zawarte w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
Wyróżniają nas nie tylko uprawnienia do wydawania akredytowanych certyfikatów dających znaczącą przewagę na rynku, ale także wąska specjalizacja gwarantująca wysoką jakość usług.
Specjalizujemy się w certyfikacji systemów zarządzania: bezpieczeństwem informacji, ochroną danych osobowych, ich jakością i dostępnością w chmurze, jakością usług IT, ciągłością działania oraz w certyfikacji Data Center.
Prowadzimy również warsztaty z tego zakresu nastawione na praktykę oraz rozwój umiejętności i kompetencji przydatnych z perspektywy osób odpowiedzialnych w firmach za bezpieczeństwo informacji i biznesu.